Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Quid enim est a Chrysippo praetermissum in Stoicis? Ita multo sanguine profuso in laetitia et in victoria est mortuus. Illa argumenta propria videamus, cur omnia sint paria peccata. Quis non odit sordidos, vanos, leves, futtiles? At iam decimum annum in spelunca iacet. Duo Reges: constructio interrete. Etsi ea quidem, quae adhuc dixisti, quamvis ad aetatem recte isto modo dicerentur. Legimus tamen Diogenem, Antipatrum, Mnesarchum, Panaetium, multos alios in primisque familiarem nostrum Posidonium. Est tamen ea secundum naturam multoque nos ad se expetendam magis hortatur quam superiora omnia. Sed virtutem ipsam inchoavit, nihil amplius. Si sapiens, ne tum quidem miser, cum ab Oroete, praetore Darei, in crucem actus est. Si enim ad populum me vocas, eum.
Alterum significari idem, ut si diceretur, officia media omnia aut pleraque servantem vivere. Ergo infelix una molestia, fellx rursus, cum is ipse anulus in praecordiis piscis inventus est?
Videmus igitur ut conquiescere ne infantes quidem possint. Nec hoc ille non vidit, sed verborum magnificentia est et gloria delectatus. Quid igitur dubitamus in tota eius natura quaerere quid sit effectum? Nam ista vestra: Si gravis, brevis; Sed virtutem ipsam inchoavit, nihil amplius. Quamquam te quidem video minime esse deterritum. Idem iste, inquam, de voluptate quid sentit? Eodem modo is enim tibi nemo dabit, quod, expetendum sit, id esse laudabile. Quid turpius quam sapientis vitam ex insipientium sermone pendere? Sint modo partes vitae beatae.
Urgent tamen et nihil remittunt. Equidem e Cn. Non est enim vitium in oratione solum, sed etiam in moribus. Primum cur ista res digna odio est, nisi quod est turpis? Polemoni et iam ante Aristoteli ea prima visa sunt, quae paulo ante dixi. Quorum altera prosunt, nocent altera. Quae fere omnia appellantur uno ingenii nomine, easque virtutes qui habent, ingeniosi vocantur. Hi curatione adhibita levantur in dies, valet alter plus cotidie, alter videt. Sine ea igitur iucunde negat posse se vivere?
Graece donan, Latine voluptatem vocant. Non enim solum Torquatus dixit quid sentiret, sed etiam cur. Num quid tale Democritus? Fatebuntur Stoici haec omnia dicta esse praeclare, neque eam causam Zenoni desciscendi fuisse. Intellegi quidem, ut propter aliam quampiam rem, verbi gratia propter voluptatem, nos amemus; Scio enim esse quosdam, qui quavis lingua philosophari possint; Hoc etsi multimodis reprehendi potest, tamen accipio, quod dant. Res enim concurrent contrariae. Nisi autem rerum natura perspecta erit, nullo modo poterimus sensuum iudicia defendere. Quid enim de amicitia statueris utilitatis causa expetenda vides. Scaevola tribunus plebis ferret ad plebem vellentne de ea re quaeri. Nos commodius agimus.
Er is ook een bijzonder jubileumuitgave, uitgegeven in een beperkte oplage van 1.500. Elk boek is voorzien van een uniek volgnummer en wordt uitgevoerd met de oude vertrouwde papierenomslag waarop een andere illustratie staat als op de voorzijde van de standaardversie.
De binnenkant van dit deel 50 is nog exclusiever dan de omslag. Dit speciale deel is uitgevoerd met een extra katern in het boek met de afbeeldingen van alle omslagen van de gehele serie in kleurendruk. Bovendien zijn er enkele bladzijden gereserveerd voor foto’s van Willy van der Heide en een verkorte bibliografie alsmede een aantal wetenswaardigheden over Peter de Zwaan en de Bob Everskunde. Het eerste exclusieve exemplaar van deel 50 is op de manifestatie van 4 oktober aangeboden aan de succesvolle auteur die de 50 delen heeft volgemaakt, Peter de Zwaan.